Få en flerfacetteret content marketing-strategi

Content marketing er marketing via content – så meget kunne du sikkert udlede selv. Content skal her forstås som tekster (fx blogindlæg og nyhedsbreve), video, billeder, grafikker, podcasts og meget mere. Målet med (dele af) content marketing er ikke nødvendigvis at markedsføre nogle specifikke produkter eller ydelser. Faktisk kan content marketing tjene mange formål, ofte flere på samme tid.

 

Lær mere om content marketing hos et marketingbureau

Ønsker du at blive sat ind i det potentiale, content marketing har? Bliv klogere på content marketing ved at læse om det hos et marketingbureau. Det siger sig selv, at de bureauer er gode til at italesætte ting, især de ydelser som de leverer. Men måske er du ængstelig ved at bruge firmaets penge på at lancere marketingkampagner, der kører over flere medier. For ved du, om du får noget for pengene?

 

Ved online marketing kan du måle effekten af en kampagne

Hvad online marketing gælder, er der talrige analyseredskaber at gøre brug af, hvis du gerne vil vide, om en kampagne har virket efter hensigten. Fx kan du måle folks besøgstid på din hjemmeside (den skulle jo gerne være lang), brugerengagement og konverteringsrate. Konverteringsraten er et udtryk for, hvor mange, der fx besøger din side, som ender med at foretage en gunstig handling, fx et køb.

 

Få en sammenhængende marketingstrategi

Hvis du ønsker større kendskab til dit brand, dine produkter eller ydelser, skal du markedsføre dem. Det kan du gøre både analogt (fx med husomdelte reklamer) og digitalt. Et marketingbureau kan du med fordel tage fat i, hvis du ønsker en sammenhængende marketingstrategi, der giver mening for din virksomhed at putte penge i. Er du usikker på, hvor du skal starte med marketing? Så bliv hjulpet.

Kontakt et bureau inden for content marketing, og tag de første spæde skridt på vej mod en strategi.