Få styr på de nye muligheder for online markedsføring med Google Ads

Online markedsføring bliver en vigtigere og vigtigere del af den samlede markedsføringsstrategi for de fleste virksomheder. Trafikken på internettet stiger, og da forbrugere i højere og højere grad bruger en internetsøgning for at finde frem til et produkt, er det absolut afgørende for enhver virksomhed at have en stærk tilstedeværelse online.

 

I den forbindelse er bl.a. Google Ads et populært valg, da Google Ads giver dig mulighed for at få målrette reklamer øverst i Google til de forbrugere, som søger efter et produkt, du sælger.

 

Sådan plejede det i hvert fald at være, for Google Ads er i dag meget mere end bare annoncer i Google. Tidligere hed Google Ads ’Google AdWords’, og navneændringen skyldes, at du med det nye Google Ads får et væld at nye og effektive måder at markedsføre din virksomhed på online.

 

Derfor er det vigtigt at komme med på vognen og lære om de mange nye muligheder med Google Ads. Det kan du bl.a. gøre i en Google Ads guide. Læs den nye Google Ads guide her og bliv klogere på, hvordan Google Ads kan forbedre den online markedsføring for netop din virksomhed

 

Nye muligheder med Google display annoncering

En af de nye muligheder med Google Ads er Google display announcer. Disse fungerer på en helt anden måde end det, du kender fra det gamle Google AdWords, da der med Google display annoncering er tale om såkaldte display annoncer, der bliver vist for folk, der ikke aktivt har søgt efter dit produkt.

 

Google display annoncering er en effektiv form for markedsføring, som kan tiltrække kunder, der ikke nødvendigvis vidste, at de var interesseret i dine produkter. Google display announcer er bannere i siden og i toppen af websider, og du har mulighed for at få synlige annoncer på både rigtig store hjemmesider samt de lidt mindre.