Jalving fyret fra Jyllands-Posten

På sin Facebook-profil meddeler Mikael Jalving, er han er fyret fra Jyllands-Posten. Her skriver han:
“Vi selv har orkestreret vor spektakulære nedtur. Med vores svaghed. Efter kommunismen kollapsede for 30 år siden, sank vi hen i drømmerier om én verden uden nationer og grænser, og dér sidder vi stadig med tunge rumpetter i den store, komfortable EU-sofa, som udbygges år for år; snart skal der også være plads til kleptokratier som Albanien og Moldova.
Det skider vestlige politikere naturligvis på. Det samme gør migranterne. Hvilket må være grunden til, at deres alliance er så stærk. De har samme interesse: at svække nationer og folkeslag, så noget nyt og stærkere kan vokse frem. Det, man førhen kaldte et imperium.
Jeg er rigtignok blevet fyret fra JP, men min aftale løber lidt endnu…”

Skriv din mening (Du skal være logget på Facebook)