Det velkendte brand, der typisk har været associeret med reservedele til biler, værktøj og i de senere år cykler, udvider sortimentet, og det kan ses i udvalget af produkter inden for hjem, indretning, byggeri og fritid.
De varekategorier, der fokuseres særligt på i løbet af efteråret, er Hjem og Interiør. Hjem-sektionen er fyldt med opbevaringskurve, køkkenredskaber og praktiske møbler til hjemmekontoret. Et helt nyt 100% bæredygtigt laminatgulv med det såkaldte Twin Click-system bliver også lanceret.
Fritidsudstyr er blevet et stort område for Biltema og udvides løbende. I forbindelse med det nye katalog udvides Biltemas eget brand – Yosemite – til også at omfatte træningstøj og sportsartikler. Yosemite har i mange år været det brand, Biltemas cykler har været markedsført med.
– Vores nye Yosemite-kollektion af træningstøj er tilpasset det nordiske klima, som kan ses i valget af materialer, tøjets funktionalitet og farvevalg. Kollektionen skal inspirere vores kunder til bevægelse, træning og til at komme ud i naturen, samtidig med at prisniveauet er lagt således, at alle kan være med, siger Jacob Borring Møller, landschef i Biltema Danmark.
Biltemas nye katalog indeholder mere end 1100 nyheder og sendes ud til udvalgte husstande.
24NYT har brug for flere abonnenter til at støtte vores arbejde.
Vær med til at sikre avisens fremtid
29,-/uge Mindstepris 749,-
Min. abonnementsperiode: 6 mdr. 749kr./6 md. | 19,-/uge Mindstepris 989,-
Min. abonnementsperiode: 1 år – kun 989kr. pr. år Spar 1560 kr. |