Billund Lufthavn har netop vundet verdensmesterskabet i ruteudvikling og markedsføring i kategorien ’op til 4 millioner passagerer’. Verdensmesterskabet blev afholdt 23. september kl. 13 (dansk tid) i Adelaide, Australien.
Konfettikanonerne bragede, jublen var høj og smilene var store, da administrerende direktør Jan Hessellund og marketingchef Jesper Klausholm i Billund Lufthavn skulle hente statuetten for at vinde verdensmesterskabet i kategorien ’op til 4 millioner passagerer om året’.
– Det er en kæmpe anerkendelse at vinde VM-trofæet. Det er jo et fysisk bevis på, at vi er blandt de stærke i lufthavnsbranchen. Så jeg kan kun takke vores gode medarbejdere for at løfte hver af deres opgaver til næste niveau. Og så er vi selvfølgelig også taknemmelige for vores partnerskaber – uden flyselskaber er der ingen lufthavn, siger Jan Hessellund administrerende direktør i Billund Lufthavn.
International vej ind og ud af Danmark
Billund Lufthavn er et stykke vigtigt infrastruktur, der skaber vækst for turismen og erhvervslivet i Danmark. Og den uafbrudte vækst i ni år i Billund Lufthavn, der er med til at sikre VM-sejren, er ikke på vej til at stagnere. De vil fortsat arbejde med at servicere markedet i Danmark med industri og turisme.
– Vi har lagt en klar strategi for, hvordan Billund Lufthavn skal udvikle sig og fortsætte væksten, og med to titler som Europamester og nu som verdensmester i vores kategori kan vi konkludere, at vi er en forudsætning for vækst i Danmark. Vi er et stykke vigtigt infrastruktur for erhvervslivet, og vi åbner op for store, internationale rejseoplevelser. Det vil vi blive ved med, afslutter Jan Hessellund.
Skriv din mening (Du skal være logget på Facebook)