Din hjemmeside fortæller, hvem du er

Sjusket, amatøragtig og sådan lidt forældet. Eller lækker, professionel og brugervenlig. Din virksomheds hjemmeside er i dag oftest din potentielle kundes første møde med dig og din virksomhed. Og ligesom i stort set alle af livets forhold hænger det første indtryk bare ved. Et bare lidt negativt indtryk kan få netsurferere til aldrig nogen sinde at opsøge din URL-adresse igen til stor skade for virksomhedens salgstal og dermed bundlinje. Din hjemmeside fortæller nemlig, hvem du er. Hvor seriøst din virksomhed arbejder med tingere. Hvor sikker din kunde kan være på at få en god professionel behandling fra det første klik på købsknappen, over leveringen af dine varer, til eventuelt opklarende spørgsmål og til at en kunde måske vælger at returnere en vare.

Virksomheder investerer i professionel hjælp

Hvis du har dårlig styr på din hjemmeside, ja, så har du højst sandsynligt også dårlig styr på alt andet ved din forretning, vil de fleste netshoppere tænke mere eller mindre bevidst.

Bevidstheden om hjemmesidens store betydning for virksomhedens salgstal og dermed overskud får da også stadig flere små og mellemstore virksomheder til at investere i professionel hjælp hos et webbureau. Hjælp, både når det kommer til opbygningen af en indbydende, attraktiv og kundevenlig hjemmeside, som er præcist tilpasset din forretning, og den vigtige efterfølgende vedligeholdelse og opdatering af sidens mange brugerflader.

Afgørende opmærksomhed

Ud over det professionelle kundeorienterede design af alt fra indbydende produktbeskrivelser og billeder til udformningen af din shoppingkurv og betalingssystem, kan webbureauet også hjælpe dig med at sikre den i dag fuldstændig afgørende opmærksomhed på nettet mellem vrimlen af konkurrerende hjemmesider. Det handler om at sikre lavpraktiske hensyn som at få din hjemmesides emner kodet på en måde, så Google indekserer dem korrekt til mere komplekse analyser af, hvorvidt sidens temaer er i sync med virksomhedens profil og ånd, og med de produkter, som kunderne gerne skal smide i kurven.

Logisk og lynhurtig oplevelse

Der er på det seneste også kommet stor opmærksomhed på at få sikret, at brugeren får en logisk og lynhurtig oplevelse af hjemmesidens funktioner på tværs af forskellige platforme, hvad enten vi taler i mobiltelefonen, tabletten, computeren eller noget helt fjerde.

Skriv din mening (Du skal være logget på Facebook)