E-gaming: Betinia sætter benhårdt ind mod konkurrenterne

Der dukker jævnligt et nyt navn op på E-gaming-markedet – men det er langt fra alle disse navne, der får succes. Konkurrencen mellem platformene er nemlig høj, og lovgivningen er krævende. Betinia er én af de nye platforme, der sætter hårdt ind for at sikre sig en plads på markedet.

Hvis man følger lidt med i udviklingen på E-gaming-markedet, vil man have noteret sig, at bonusserne lader til at vokse, og kampagnerne bliver flere. Det er langt fra bare en tilfældighed. Tværtimod er det et udslag af en benhård konkurrence, hvor udbyderne må stramme ballerne for at få en markedsandel.

Blandt de nye casino- og odds-udbydere finder man den Malta-baserede virksomhed, Betinia. De er sig tydeligvis bevidste om graden af konkurrence på det danske marked. Det viser sig i alt fra velkomstbonus til spiludvalg og loyalitetsprogram.

Markerer sig med velkomstbonus og loyalitetsprogram

Som nævnt er de store bonusser et symptom på den hårde konkurrence på markedet. For at klare denne konkurrence kræver det, at man som ny udbyder på markedet kan tilbyde noget attraktivt. Her udmærker Betinia sig ved at tilbyde ikke bare en stor velkomstbonus, men også et nøje gennemtænkt loyalitetsprogram.

Hos udbyderen er det muligt at opnå én af markedets flotteste bonusser, når man opretter sig. Men fordelene slutter ikke her. Virksomheden gør nemlig en dyd ud af at skille sig ud fra konkurrenterne og tilbyde noget unikt. I denne forbindelse bemærker man loyalitetsprogrammet, hvor man løbende optjener point, når man spiller og oddser.

Det er en smart måde, hvorpå man engagerer spillerne, så oplevelsen forbliver underholdende. Det er netop denne slags tiltag, der er nødvendige, hvis man vil sikre sig en plads på et marked, der bare lader til at blive mere og mere kompetitivt.

Konstant stigende krav fra spillerne

Hvis der er noget, der kendetegner E-gaming-markedet, er det de konstant stigende krav fra spillerne såvel som Spillemyndigheden. Det betyder, at de nye platforme er nødt til at være på tåspidserne for at følge med. Således er det ikke nok “bare” at have en konkurrencedygtig velkomstbonus såvel som et favorabelt loyalitetsprogram.

Der stilles også krav til teknologien, muligheden for at spille på forskellige enheder, valgfri betalingsmetoder, en høj grad af sikkerhed, god kundeservice med mere. Derfor er der heller ikke nogen tvivl om, at de E-gaming-platforme, der klarer skærene på markedet, har noget særligt at tilbyde.

Den høje konkurrence platformene imellem er lidt af en udfordring for virksomheder, der ønsker at træde ind på den danske scene. Ikke desto mindre er der ikke nogen tvivl om, at konkurrencen er til spillernes fordel. For som nævnt medfører den, at bonusserne vokser, og kampagnerne bliver flere. Alt i alt bliver spillernes vilkår altså bare bedre, mens arbejdet for spiludbyderne bliver hårdere.

Reklame | Min 18 år – Spil ansvarligt – www.rofus.nu | Regler- og vilkår gælder

Skriv din mening (Du skal være logget på Facebook)